Blog.

Conversie-berekenen

Conversie Berekenen + Wat Is Een Goed Conversiepercentage?

Hoe kun je je conversie berekenen? En wat is een goed conversiepercentage eigenlijk? In dit artikel leggen we het beide uit! Waar het vroeger vooral ging om veel bezoekers naar je site te lokken (meestal om zo interessanter te zijn om banners te verkopen), is de website conversie een veel betere statistiek om naar te … Lees meer

Top-10-Marketing-Boeken

Marketing Boek Top 10

Welk marketing boek moet je eigenlijk gelezen hebben? Die vraag krijgen we vaak. Als (online) marketeer is het fijn om geïnspireerd te worden/zijn/blijven. Naast het absorberen van onze dagelijkse portie artikelen die we online vinden, halen we veel kennis, informatie en ervaringen uit boeken. Soms een heel theoretisch boek, soms een boek met hele praktische … Lees meer

Guerrilla-Marketing-McDonalds

Guerrilla Marketing Voorbeelden

Guerrilla Marketing is een manier om met een beperkt marketingbudget een groot resultaat te bereiken. De belangrijkste kernwoorden die bij guerrilla marketing passen zijn: creatief, snel en effectief. Een groot verschil met traditionele marketingcampagnes is dat er bij Guerrilla Marketing vaak gebruik wordt gemaakt van een netwerk- of viraal effect onder het publiek; gratis publiciteit. … Lees meer

Leads Kopen? Verstandig Of Niet?

We krijgen best vaak de vraag of het verstandig is om leads te kopen. We worden zelf ook regelmatig benaderd door partijen die leads verkopen en misschien ben je zelf ook wel eens benaderd door zo’n partij. In dit artikel proberen we een antwoord op de vraag te geven of het verstandig is of niet … Lees meer

Online Reviews: Zo Krijg Je Er Meer!

Online reviews zijn een belangrijke graadmeter voor producten en diensten. Voordat we over gaan tot een aankoop, checken we graag eerst een aantal online reviews. Is het product inderdaad zo goed? Wat vinden anderen er van? En zijn er misschien negatieve punten waaraan jezelf niet gedacht hebt? Enorm handig voor ons als kopers, maar hoe … Lees meer

Bing Ads: Wel of Niet Interessant?

[ttbase_intro_text color=”#707573″ text_align=”left”]Het korte antwoord op deze vraag: JA![/ttbase_intro_text] [ttbase_intro_text color=”#707573″ text_align=”left”]Waar eigenlijk ieder bedrijf Google Ads wel kent, is Bing Ads wellicht wat minder bekend. Bing, de zoekmachine van Microsoft, mag dan wel veel kleiner zijn dan Google, adverteren kan zeker interessant zijn. In dit artikel zetten we een aantal voordelen op een rij.[/ttbase_intro_text] … Lees meer

Wat Is Lead Nurturing Precies?

Lead Nurturing is het proces waarbij er een relatie wordt ontwikkeld tussen de potentiële klant, de lead, en het bedrijf of merk. Lead Nurturing is een veel toegepaste methodiek in Marketing Automation. Het doel is om de lead “koopklaar” te kamen. Dit wordt gedaan door het analyseren van het gedrag en het in kaart brengen van … Lees meer

Wat is Marketing Automation?

[ttbase_intro_text color=”#707573″ text_align=”left”]Marketing Automation is de afgelopen jaren erg populair geworden en heel veel bedrijven doen er wel “iets” mee of zijn voornemens dit te gaan doen. Maar wat is het precies en wat kun je er mee? In dit artikel leggen we je dat uit![/ttbase_intro_text] De korte definitie van Marketing Automation: Marketing Automation is … Lees meer

Voice Search: Zo Maak Je Jouw Website Geschikt

[ttbase_intro_text color=”#707573″ text_align=”left”]Voice Search is “the next big thing” in online marketing. Ongemerkt heeft Voice Search zijn intrede gedaan de afgelopen jaren. Ga maar eens na: je kunt het navigatiesysteem in je auto bedienen met je stem of je stelt een vraag aan Siri op je iPhone. Langzaam maar zeker gaan we steeds meer apparaten bedienen met … Lees meer

100+ Nederlandse Uitsluitingszoekwoorden voor Google Ads (en Bing Ads)

[ttbase_intro_text color=”#707573″ text_align=”left”]Uitsluitingszoekwoorden zijn van essentieel belang bij een goede Google Ads (of Bing) campagne. Toch worden uitsluitingszoekwoorden (“negative keywords”) heel vaak vergeten of weet men simpelweg het bestaan er niet van. In dit artikel leggen we je uit hoe je ze effectief inzet voor jou campagne en hebben we een lijst samengesteld die je … Lees meer