Filosofie

GOOGLEF

We hechten veel waarde aan onze mensen én onze klanten. Omdat we simpelweg de beste willen zijn en als team optimaal willen presteren, werken we met een duidelijke filosofie, welke we altijd en overal proberen toe te passen in onze werkzaamheden. Wij geloven GOOGLEF:

Groei

Bedrijven, groot of klein, helpen om online te groeien. Groei zit in onze genen en ons team heeft ervaring opgedaan bij een grote diversiteit aan (snel) groeiende bedrijven in diverse branches. We weten als geen ander hoe we groei moeten realiseren met de inzet van online marketing.

Open en bloot

Wanneer je naakt een ruimte in loopt zal iedereen kijken. Sommige mensen zullen mooi vinden wat ze zien, sommige mensen niet. Hoe dan ook: wij zijn bereid om alles te laten zien zonder dat we ons schuil houden achter een rookgordijn met “geheime informatie” of onduidelijke werkwijzes. We delen al ons werk en onze ideeën met onze klanten en community. We zeggen liever dat we iets niet kunnen dan dat we erover moeten liegen. We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen.

Origineel

We houden niet van copy-cats. Telkens weer hetzelfde trucje uithalen bij verschillende klanten werkt niet. Niet op korte termijn en zeker niet op lange termijn. Met onze extreem brede interesse voor de wereld, vinden we altijd wel nieuwe ideeën die we kunnen toepassen.

Geweldig

We geloven niet in het simpelweg produceren van een website, content, sales funnel of e-mailcampagne. Nee, bij alles wat we doen vragen we onszelf af: “was dit absoluut het beste wat ik kon doen?”. Als we hier geen volmondig -JA- op kunnen zeggen zijn we dus nog niet klaar. Ons werk moet geweldig zijn.

Lol

Lol maken is erg belangrijk voor ons, niet alleen in ons privéleven, maar ook juist in ons werk. Werken maakt een substantieel onderdeel uit van ons leven, dus waarom zouden we daar geen lol mogen maken? We houden dan ook absoluut niet van zwartkijkers of mensen die nooit tevreden kunnen zijn. Why so serious? 

Empatisch

Ons empatisch vermogen is een belangrijke pijler in ons doen en laten. We plaatsen onszelf altijd in de schoenen van onze klanten en hun klanten om een zo goed mogelijk gevoel te krijgen bij hun behoeftes. Sterker nog: we gaan niet aan de slag voordat we onze opdrachtgever door en door kennen. We geven je het gevoel dat we een collega zijn in plaats van een extern bureau of consultant.

Focus

Zonder focus geen succes. We foucussen ons 100% op onze klanten en waar we goed in zijn: leads genereren voor onze klanten. Wanneer we iets willen bewerkstelligen wat niet in ons focusgebied ligt, werken we samen met een aantal vaste partners.