Backlink
Wat zijn backlinks? Een backlink is een hyperlink (klikbaar element zoals dit) van een andere website die naar jouw website verwijzen. Het hebben van backlinks … Lees verder
Wat zijn backlinks? Een backlink is een hyperlink (klikbaar element zoals dit) van een andere website die naar jouw website verwijzen. Het hebben van backlinks … Lees verder
Bounce rate (of bouncepercentage) is een term die gebruikt wordt om het percentage bezoekers te beschrijven dat jouw website verlaat na slechts één pagina te … Lees verder
Een contentkalender is een handig hulpmiddel om een overzicht te hebben van de content die je op je website of social media gaat plaatsen. Het … Lees verder
De conversieratio is het percentage bezoekers van je website dat een gewenste actie onderneemt, zoals het invullen van een formulier, het plaatsen van een bestelling … Lees verder
‘Core Web Vitals’ is een set van factoren die Google gebruikt om de gebruikerservaring én (technische) prestaties van websites te meten en te beoordelen. De … Lees verder
CPA staat voor Cost Per Action: de prijs die je moet betalen voor een gewenste actie die een gebruiker uitvoert nadat ze op een advertentie … Lees verder
CPC staat voor Costs Per Click, oftewel kosten per klik. Het is de prijs die wordt betaald voor een klik op (meestal) een advertentie. Adverteerders … Lees verder
CTA staat voor Call To Action, oftewel een roep om actie. Een CTA is meestal een knop, tekst of afbeelding die ontworpen is om een … Lees verder
CTR staat voor Click Through Rate, oftewel doorklikratio. De CTR meet het percentage gebruikers dat op een advertentie klikt na deze te hebben gezien. CTR … Lees verder
De customer journey, of klantreis, is het proces dat een klant doorloopt vanaf de eerste kennismaking met een product of dienst tot en met de … Lees verder