Wij zijn ondernemers…
Om ondernemers te kunnen helpen, moet je ze kunnen begrijpen. Omdat we bij Adbite zelf échte ondernemers zijn (of zijn geweest), kunnen we ons dan ook goed verplaatsen in andere ondernemers. We zijn daarom duidelijk, concreet en houden niet van bullshit. Daarvan wordt immers al genoeg verkocht.
Ons inlevingsvermogen in zowel de ondernemer als hun klanten, zijn we in staat om op het juiste niveau mee te kunnen denken en vooral: te doen!
…en geloven in online lead generatie.
Koude acquisitie, telemarketing, rondrijdende accountmanagers, direct mails, print media, belletje trekken, beurzen. Allemaal manieren om nieuwe klanten te werven die wat ons betreft thuis horen in de vorige eeuw. Sinds we leven in een enorm snel groeiend digitaal tijdperk zijn we allemaal experts en continu op zoek naar informatie. Iedere aankoopbeslissing die we nemen, zowel zakelijk als privé, start in 90% van de gevallen met een zoektocht op internet. Dus waarom zou je veel geld investeren om potentiële klanten geïnteresseerd te maken terwijl je je ook kunt richten op potentiële klanten die al geïnteresseerd zijn? Dat is wat we doen met lead generatie: we focussen ons op iedereen die al in meer of mindere mate geïnteresseerd zijn.
Daarnaast is het mogelijk om exact te meten wat het effect is geweest van je campagnes. Deze meetbaarheid maakt het vele malen eenvoudiger om te sturen op budgetten en om omzetprognoses te maken. Wat doe jij liever: je geld investeren in een “oude manier” zonder te weten wat het oplevert of een gerichte, meetbare campagne opzetten met direct inzicht in de behaalde resultaten?