Ons verhaal

Wij geloven in Online Marketing.

Koude acquisitie, telemarketing, rondrijdende accountmanagers, direct mails, print media, belletje trekken, beurzen. Allemaal manieren om nieuwe klanten te werven die wat ons betreft thuis horen in de vorige eeuw. Sinds we leven in een enorm snel groeiend digitaal tijdperk zijn we allemaal experts en continu op zoek naar informatie. Iedere aankoopbeslissing die we nemen, zowel zakelijk als privé, start in 90% van de gevallen met een zoektocht op internet. Dus waarom zou je veel geld investeren om potentiële klanten geïnteresseerd te maken terwijl je je ook kunt richten op potentiële klanten die al geïnteresseerd zijn? Dat is wat we doen met Online Marketing: we focussen ons op iedereen die al in meer of mindere mate geïnteresseerd zijn.

Daarnaast is het mogelijk om exact te meten wat het effect is geweest van je campagnes. Deze meetbaarheid maakt het vele malen eenvoudiger om te sturen op budgetten en om omzetprognoses te maken. Wat doe jij liever: je geld investeren in een “oude manier” zonder te weten wat het oplevert of een gerichte, meetbare campagne opzetten met direct inzicht in de behaalde resultaten?

Onze filosofie: GOOGLEF

googlefWe hechten veel waarde aan onze mensen én onze klanten. Omdat we simpelweg de beste willen zijn en als team optimaal willen presteren, werken we met een duidelijke filosofie, welke we altijd en overal proberen toe te passen in onze werkzaamheden. Wij geloven in GOOGLEF:

Groei

Bedrijven, groot of klein, helpen om online te groeien. Groei zit in onze genen en ons team heeft ervaring opgedaan bij een grote diversiteit aan (snel) groeiende bedrijven in diverse branches. We weten als geen ander hoe we groei moeten realiseren met de inzet van online marketing.

Open en bloot

Wanneer je naakt een ruimte in loopt zal iedereen kijken. Sommige mensen zullen mooi vinden wat ze zien, sommige mensen niet. Hoe dan ook: wij zijn bereid om alles te laten zien zonder dat we ons schuil houden achter een rookgordijn met “geheime informatie” of onduidelijke werkwijzes. We delen al ons werk en onze ideeën met onze klanten en community. We zeggen liever dat we iets niet kunnen dan dat we erover moeten liegen. We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen.

Origineel

We houden niet van copy-cats. Telkens weer hetzelfde trucje uithalen bij verschillende klanten werkt niet. Niet op korte termijn en zeker niet op lange termijn. Met onze extreem brede interesse voor de wereld, vinden we altijd wel nieuwe ideeën die we kunnen toepassen.

Geweldig

We geloven niet in het simpelweg produceren van een website, content, sales funnel of e-mailcampagne. Nee, bij alles wat we doen vragen we onszelf af: “was dit absoluut het beste wat ik kon doen?”. Als we hier geen volmondig -JA- op kunnen zeggen zijn we dus nog niet klaar. Ons werk moet geweldig zijn.

Lol

Lol maken is erg belangrijk voor ons, niet alleen in ons privéleven, maar ook juist in ons werk. Werken maakt een substantieel onderdeel uit van ons leven, dus waarom zouden we daar geen lol mogen maken? We houden dan ook absoluut niet van zwartkijkers of mensen die nooit tevreden kunnen zijn. Why so serious? Online marketing is een enorm gaaf en creatief vakgebied!

Empatisch

Ons empatisch vermogen is een belangrijke pijler in ons doen en laten. We plaatsen onszelf altijd in de schoenen van onze klanten en hun klanten om een zo goed mogelijk gevoel te krijgen bij hun behoeftes. Sterker nog: we gaan niet aan de slag voordat we onze opdrachtgever door en door kennen. We geven je het gevoel dat we een collega zijn in plaats van een extern bureau of consultant.

Focus

Zonder focus geen succes. We foucussen ons 100% op onze klanten en waar we goed in zijn: Online Marketing. Wanneer we iets willen bewerkstelligen wat niet in ons focusgebied ligt, werken we samen met een aantal vaste partners.

Geschiedenis

adbite

1 april 2018 was een datum die ik al heel lang op mijn netvlies had staan. ik had deze datum al bij de oprichting van mijn vorige bedrijf vastgesteld als datum “waarop het weer tijd is voor wat anders”. Wat dit “anders” precies was, wist ik natuurlijk niet.

Na bijna 10 jaar te hebben gebouwd aan een zeer succesvol en innovatief softwarebedrijf (we groeiden om precies te zijn in 8 jaar van 1 naar meer dan 50 medewerkers), heb ik in 2018 al mijn aandelen verkocht aan het zittende mangementteam. Het was hun tijd om het bedrijf nog groter en succesvoller te maken en voor mij was de tijd van iets anders aangebroken.

Maar toen begon het grote “wat nu?”.  Weer een nieuw product lanceren? Mezelf als consultant verhuren? Niks doen? Wanneer ik dan terug keek op de afgelopen jaren was er voor mij één ding waar ik heel veel energie van kreeg: onze online marketing. Daarnaast vond ik het contact met onze klanten erg leuk. Maar om nu het zoveelste online marketingbureau te starten vond ik zo wat… Ik dacht: “wat maakt mij nu zo anders? Iedereen die een Google Ads of Facebook campagne kan opzetten noemt zich specialist”. En een urenfabriek waarbij iedereen declarabel moet zijn had ik ook geen zin in. Net als het samenwerken met grote, stroperige organisaties. 

Nee, het was voor mij snel duidelijk waar ik me op moest gaan richten: MKB-bedrijven waar de ondernemer zelf nog aan het roer staat. De motor van de Nederlandse economie. En dus ben ik gestart met Adbite; want wij bijten ons echt vast in de complete online marketing van onze klanten. 

– Joeri, oprichter en eigenaar Adbite

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies en onze privacyverklaring. Meer informatie.

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten