Optimaliseren

Optimaliseren voor de lange termijn.

Betaald adverteren is en blijft voor heel veel organisaties een belangrijke bron om nieuwe klanten te werven. Echter, het is nooit verstanding om hier volledig van afhankelijk te zijn. Het zou zomaar kunnen gebeuren dat de concurrentie binnen het advertentieplatform flink toeneemt, waardoor jij ook meer zult moeten uitgeven voor hetzelfde resultaat. Of het resultaat loopt in zijn geheel terug. Het lijkt ons in ieder geval geen fijne gedachte om overgeleverd te zijn aan externe factoren.

Wanneer we gaan optimaliseren gaan we vooral voor het lange termijn doel; de afhankelijkheid van adverteren verkleinen met de optimalisatie voor organisch zoekverkeer; de resultaten in Google die niet zijn gesponsord en dus “gratis” zijn. Dit wordt ook wel Search Engine Optimizing of SEO genoemd.

Maar onder “optimaliseren” verstaan we meer dan alleen de optimalisatie voor zoekmachines; wij gaan veel verder dan dat. We kijken vooral naar de optimalisatie van de online propositie als geheel. Hierbij zoomen we vooral in op de gebruikersstatistieken van de website. Denk hierbij aan bezoekersstromen, klikpatronen, conversies, doelen etc. Dit heeft zowel effect op de resultataten van SEA als SEO.

We helpen je om je huidige online marketing te optimaliseren met:

Gratis Quickscan

Benut jij al je kansen online? Laat ons jou online propositie geheel vrijblijvend scannen.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies en onze privacyverklaring. Meer informatie.

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten