Remarketing

Remarketing.

Met Remarketing richten we onze advertenties op bezoekers die jouw website al eens eerder hebben bezocht. Door deze groep gebruikers specifiek aan te spreken, kan een advertentiecampagne extra effectief worden. Het doel is om de bezoeker alsnog te laten converteren.

De kans op een conversie bij deze zeer specifieke doelgroep is vrij groot, mede omdat ze al eens in aanraking zijn gekomen met je product of dienst.

Hoe werkt remarketing precies?

Remarketing werkt heel goed. ;). Bij zowel Google Ads als andere advertentieplatforms is het mogelijk om gebruikers die op je advertentie hebben geklikt, op te slaan in een zogenaamde remarketinglijst. Deze lijsten zijn tot in detail te specificeren. Zo kun je aparte lijsten maken met bezoekers die je product alleen hebben bekeken en een lijst met bezoekers die het product zelfs aan hun winkelwagen hebben toegevoegd.

Op basis van verschillende parameters kun je dan weer specifieke advertenties gaan tonen in het display netwerk. Dat wil zeggen: je toont ze hele specifieke advertenties op andere websites die banners vertonen. Je probeert je product of dienst dus nog een keertje extra onder de aandacht te brengen. Want ook bij online marketing geldt nog steeds één belangrijk element: herhaling is de kracht van adverteren.

remarketing

Remarketing

  • Enorm doeltreffend
  • Ter ondersteuning van andere campagnes
  • Lage kosten
  • Ook voor kleinere budgetten

Gratis Quickscan

Benut jij al je kansen online? Laat ons jou online propositie geheel vrijblijven scannen.

Hulp nodig met Remarketing?