Automatiseren

Wat Is Lead Nurturing Precies?

Lead Nurturing is het proces waarbij er een relatie wordt ontwikkeld tussen de potentiële klant, de lead, en het bedrijf of merk. Lead Nurturing is een veel toegepaste methodiek in Marketing Automation. Het doel is om de lead “koopklaar” te kamen. Dit wordt gedaan door het analyseren van het gedrag en het in kaart brengen van … Lees meer

Wat is Marketing Automation?

[ttbase_intro_text color=”#707573″ text_align=”left”]Marketing Automation is de afgelopen jaren erg populair geworden en heel veel bedrijven doen er wel “iets” mee of zijn voornemens dit te gaan doen. Maar wat is het precies en wat kun je er mee? In dit artikel leggen we je dat uit![/ttbase_intro_text] De korte definitie van Marketing Automation: Marketing Automation is … Lees meer

B2B Lead Generation: Welke Kanalen Werken Nog?

[ttbase_intro_text color=”#707573″ text_align=”left”]Lead Generation is verzamelen van gegevens van potentiële klanten die op een bepaalde manier hebben aangegeven geïnteresseerd te zijn in een product of dienst. Een lead zit nog in het aankoopproces en is dus nog geen klant. Een lead kan iemand zijn die zich inschrijft op een nieuwsbrief, een whitepaper of ebook download … Lees meer