Algemeen

Conversie-berekenen

Conversie Berekenen + Wat Is Een Goed Conversiepercentage?

Hoe kun je je conversie berekenen? En wat is een goed conversiepercentage eigenlijk? In dit artikel leggen we het beide uit! Waar het vroeger vooral ging om veel bezoekers naar je site te lokken (meestal om zo interessanter te zijn om banners te verkopen), is de website conversie een veel betere statistiek om naar te … Lees meer

Top-10-Marketing-Boeken

Marketing Boek Top 10

Welk marketing boek moet je eigenlijk gelezen hebben? Die vraag krijgen we vaak. Als (online) marketeer is het fijn om geïnspireerd te worden/zijn/blijven. Naast het absorberen van onze dagelijkse portie artikelen die we online vinden, halen we veel kennis, informatie en ervaringen uit boeken. Soms een heel theoretisch boek, soms een boek met hele praktische … Lees meer

Leads Kopen? Verstandig Of Niet?

We krijgen best vaak de vraag of het verstandig is om leads te kopen. We worden zelf ook regelmatig benaderd door partijen die leads verkopen en misschien ben je zelf ook wel eens benaderd door zo’n partij. In dit artikel proberen we een antwoord op de vraag te geven of het verstandig is of niet … Lees meer

Voice Search: Zo Maak Je Jouw Website Geschikt

[ttbase_intro_text color=”#707573″ text_align=”left”]Voice Search is “the next big thing” in online marketing. Ongemerkt heeft Voice Search zijn intrede gedaan de afgelopen jaren. Ga maar eens na: je kunt het navigatiesysteem in je auto bedienen met je stem of je stelt een vraag aan Siri op je iPhone. Langzaam maar zeker gaan we steeds meer apparaten bedienen met … Lees meer

Local Search Ranking Factoren

Local Search wordt steeds belangrijker en de mogelijkheden ervan lijken iedere dag wel uitgebreider te worden. Ook zijn heel veel online marketeers wakker geworden en zijn het belang van Local Search gaan inzien. En dit maakt het er niet makkelijker op. Waar we in de begindagen van Local Search nog 10 organische items zagen in … Lees meer

Tips om een goede bedrijfsnaam te bedenken

[ttbase_intro_text color=”#707573″ text_align=”left”]Je loopt al tijden met een goed idee rond en hebt besloten om eindelijk actie te gaan ondernemen. En dat begint natuurlijk online! Maar dan loop je meteen tegen het moeilijkste onderdeel aan: je moet een bedrijfnaam bedenken. En omdat het om een website of webshop gaat, moet de domeinnaam ook nog eens beschikbaar … Lees meer