Adverteren

Guerrilla-Marketing-McDonalds

Guerrilla Marketing Voorbeelden

Guerrilla Marketing is een manier om met een beperkt marketingbudget een groot resultaat te bereiken. De belangrijkste kernwoorden die bij guerrilla marketing passen zijn: creatief, snel en effectief. Een groot verschil met traditionele marketingcampagnes is dat er bij Guerrilla Marketing vaak gebruik wordt gemaakt van een netwerk- of viraal effect onder het publiek; gratis publiciteit. … Lees meer

Bing Ads: Wel of Niet Interessant?

[ttbase_intro_text color=”#707573″ text_align=”left”]Het korte antwoord op deze vraag: JA![/ttbase_intro_text] [ttbase_intro_text color=”#707573″ text_align=”left”]Waar eigenlijk ieder bedrijf Google Ads wel kent, is Bing Ads wellicht wat minder bekend. Bing, de zoekmachine van Microsoft, mag dan wel veel kleiner zijn dan Google, adverteren kan zeker interessant zijn. In dit artikel zetten we een aantal voordelen op een rij.[/ttbase_intro_text] … Lees meer

100+ Nederlandse Uitsluitingszoekwoorden voor Google Ads (en Bing Ads)

[ttbase_intro_text color=”#707573″ text_align=”left”]Uitsluitingszoekwoorden zijn van essentieel belang bij een goede Google Ads (of Bing) campagne. Toch worden uitsluitingszoekwoorden (“negative keywords”) heel vaak vergeten of weet men simpelweg het bestaan er niet van. In dit artikel leggen we je uit hoe je ze effectief inzet voor jou campagne en hebben we een lijst samengesteld die je … Lees meer

Wat Is Inbound Marketing?

[ttbase_intro_text color=”#707573″ text_align=”left”]Inbound Marketing is een marketingstrategie die erop gericht is om potentiële klanten (leads) in hun aankoopproces te voorzien van relevante informatie (content) via diverse kanalen zoals blogs, social media, e-mail en video. Inbound Marketing gaat veel meer om het “verdienen” van de aandacht van de lead, in plaats van deze te bombarderen met, … Lees meer